27 Ağustos 2009 Perşembe

AÇILIŞ

    Epeydir aklımda olan bir fikri bugün hayata geçiriyorum.Bu ilk yazım ve artık ben de bir blog yazarıyım.(Umarım devamı gelir:)))
    Neden böyle bir işe kalkıştım? Çünkü yazmayı seviyorum. Çocukluğumda ve gençliğimde günlük tutardım. Oğlum doğduğunda da yazdım. Onunla yaşadıklarımı, anneliğin bana hissettirdiklerini yazdım.
Şimdi arada bir eski günlüklerimi çıkarıp okuyorum. Kimi yazmış olduklarıma çok gülüyorum, kiminde hüzünleniyorum, bazen de "aaa! sahi bu da olmuştu!" diyerek şaşırıyorum.
Yani kısacası yazmayı seviyorum.Tıpkı okumak gibi yazmak da güzel şey. Bir deşarj olma yöntemi. Kendini ifade etme biçimi. Bazen bir terapi.
    Madem teknoloji de gelişti, çağa ayak uydurmak lazım. Bir de bu "sanal günlük" olayını deneyelim bakalım. Hissettiklerimi yazarım, gezdiğim gördüğüm yerleri yazarım, bilgilerimi paylaşırım, tavsiyelerde bulunurum, tavsiyeler alırım, oğlumu anlatırım, sevdiklerimi anlatırım.
    Kimse okumazsa ben okurum:) Olmazsa oğluma ve eşime zorla okuturum:)

5 yorum:

  1. Merhabalar.
    Sizi ve blog sayfanızı, bizlere tanıtma fırsatını ve imkanını veren Sabahattin hocama teşekkür ederek yoruma başlamak istiyorum. Gerçekten okumaya ve takip edilmeye değer çok güzel bir blog sayfanız var. Altının kıymetini sarraf bilir diye bir söylem vardır, merak etmeyin böyle bir blog sayfasını tanıdıktan sonra, sizin okuyucunuz çok olacaktır. Siz de blog sayfanıza gerçekten çok ilginç ve güzel bir isim vermişsiniz. Bloğunuza verdiğiniz bu isim, sizin mitolojiye olan ilgi ve merakınızın bir sonucu olduğunu söylemekle hata etmiş olmam herhalde. Bu aralar pek eskisi gibi takip ettiğim blogları ziyaret edemiyorum. Fırsat buldukça ziyaret etmeye de gayret ediyorum.
    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabahattin Hocam'ın fikirleri çok değerlidir benim için. Bu vesileyle burada bulunmanıza sevindim. Nazik sözleriniz için teşekkür ediyorum.

      Sil
  2. Umarım devamı gelir demişsin taa kaç yıl önce. Evet, devamı gelmiş :)

    YanıtlaSil

Yorumu olan?