2 Ağustos 2012 Perşembe

GÜLE GÜLE ÜLKÜ ADATEPE...



    

Atatürk'ün manevi kızı Ülkü Adatepe'yi kaybettik. Ülkü Hanım'ın vefat haberini okuduğumda çok tuhaf hissettim. Çok üzüldüm. Atam'la aynı kare içinde yer aldığı o sımsıcak fotoğraflar geçti gözümün önünden. Sohbet ederken, yemek yerken, salıncakta sallanırken... Tanışmasam da Atam'ın ailesinden biri, benimde ailemden gibiydi. Atamız'ın yadigarıydı... Çok üzüldüm, çok etkilendim. Güle güle Ülkü Adatepe... Allah rahmet eylesin... Yattığın yer nurla dolsun...





5 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin.Eylesin de ölüm sebebi,trafik kazası çok acı geldi bana.

    YanıtlaSil
  2. Ayni seyleri hissettim okuyunca Sezer'cim. Icim ciz etti..:(

    Nur icinde yatsin, Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  3. üzücü haber.

    2 tane mimin var.
    :)

    YanıtlaSil

Yorumu olan?