5 Kasım 2012 Pazartesi

Degisik bir yazi...

Bu yaziyi telefonumdan yaziyorum. Belli oluyordur herhalde. Deneme yapayim dedim. Daha once akilli telefon uygulamalarini kullanmiyordum. Dun yeni evimize tasininca ve internet henuz baglanmadigi icin, telefondan giriyorum internete. Fakat ev telefonu 1 gunde baglandi. Cok sasirdim.
Dedigim gibi, dun yeni evimize gectik. Yerlesme calismalari devam ediyor. Coook yoruldum ama mutluyum. Tamamen yerlesince daha da mutlu olacagim:) Deneme dedik uzattik yine. Bu aralar durumlar boyle. Sesli ve cengelli harflerin durumu icin yaziyi okuyanlardan ozur dilerim. Neylersiniz, acemilik:)


Ya aslinda boyle fotograf koymak ayip geliyor bana ama dayanamadim, cunku bu yeni abajurumu cok sevdim. Bakar misiniz sunun sirinligine:) Isil isil Istanbul. Bunun altinda oturup kitap okuyacagim kismetse...





13 yorum:

  1. Vallahi hazirdim sikayete! Resim koymussun ya ucundan, o bile yeter :-))) Gercekten guzel bir abajur, bol kitapli, huzurlu gunler canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Canimsin. Tesekkur ederim Basakcim. (Hala telefondan yaziyorum:))

      Sil
  2. hayırlı olsun kolay gelsin.
    evet abajur güzel ki.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni eviniz hayırlı olsun. Güle güle oturun. Yeni bir ev yeni bir soluk demek. Abajurun da gerçekten çok güzelmiş. Altında kitap okumak keyif verecektir eminim. Ahh ben de evimizi bitirelim de artık oturalım istiyorum. Arada evinden böyle güzel görüntüleri paylaş. Ben de senin gibiyim ayıp gibi gelir çok şey paylaşamam böyle deli gibi her köşeyi çekenleri de sevmem ama insan bazen heves ediyor paylaşmak istiyor. Çok da takmamak lazım aslında içinden geliyorsa paylaş tabi ne olacak. Ben çok beğendim valla abajurunu zevklisin:)Öpüyorum kocaman. Mutlu günlerde oturun evinizde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tugbacim sagolasin. Insallah sen de zamani gelince evini bitirip mutlu mutlu oturacaksin:)

      Sil
  4. Güle güle otur yeni evinde, abajurun da çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Yeni evinizde güle güle oturmanız dileğiyle.

    YanıtlaSil
  6. Yeni evinizde keyifle oturun:)
    Telefonla yazı gönderme işi olmuş senin, ben daha hiç denemedim.
    Abajur da harika görünüyor. Ben benzerini neredeyse alacaktım, biz karar verip geri döndük ama dükkan kapanmıştı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa!Ne guzel. Zevkimiz birmis demek ki:)
      Telefondan denedim, hala internet yok:(
      Sagolasin Semi...

      Sil

Yorumu olan?