21 Mart 2014 Cuma

#ÖzgürTwitterİstiyoruz

   
   
    Bu akşam oturayım yazı yazayım dedim. Gündem malum, günlerdir uzak kaldım blog dünyasından. Bursa notlarım eksik kalmıştı, Kent Müzesi'ni anlatacaktım ne güzel. Ama yine ne oldu? Pat! Twitter kapatıldı. 20.Mart.2014'ün son saatlerinde, Twitter'a erişim engellendi. Moral yine yerlerde. Önce bir afalladık ama ayarları değiştirdik girdik Twitter'a. Şu an, şu saatte (02.00 civarı) her zamankinden daha yoğun Twitter. (Ayarları değiştirip girdiği halde yasaklayanları savunanlar bile var.) Yeni güne doğru ilerliyoruz. Saat geç. Ama uyuyamıyorum, çıkamıyorum Twitter'dan. Yasaklamanın böyle bir etkisi var işte! Belirtmek istedim.







2 yorum:

  1. dün akşam erken uyuyayım dedim, uyumaz olaydım.. sabah şok oldum bende :(

    YanıtlaSil
  2. Rezalet ki ne rezalet... Ama yine de umutluyum ben.

    YanıtlaSil

Yorumu olan?